Dag 12 - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Maud en Phoeb - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Maud en Phoeb - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Maud en Phoeb

Blijf op de hoogte en volg Maud en Phoeb

27 Juli 2015 | Thailand, Ko Chang

Vanochtend werden we allebei lekker brak wakker. We besloten te doen waar we in Nederland altijd zin in hebben na een avond stappen, maar wat we daar nooit kunnen doen: zwemmen!! We zijn snel in onze kleren gesprongen en naar beneden gegaan. Hier bestelden we een clubsandwich, welke ze zouden komen brengen wanneer het klaar was. Binnen no time lagen we in het zwembad.. Hmm, wat heerlijk zeg!! Er was naast ons niemand anders, dus we hadden de hele dag een soort privé zwembad plus jacuzzi! Er lagen heerlijke kussen in de bedjes en de lucht trok gelukkig helemaal open. Als twee diva's hebben we de hele dag bij het zwembad gelegen. Lekker gelezen, gegeten, gezwommen en muziek geluisterd. Heerlijk!! Ultiem op-vakantie-gevoel.

Aan het eind van de dag zijn we bij onze oma's weer lekker rijst met beef gaan halen. Vandaag had ze ook iets anders in de aanbieding wat we moesten proberen. Het waren ronde, platte schelpen. Hierin zaten beestjes die op een soort mosselen leken. We hebben hier ook een portie van besteld en dit meegenomen naar de hotelkamer. Wat lekker allemaal!! De schelpen smaakte een beetje naar coquilles en mosselen door elkaar. Het zat ook in een heel lekker sausje.

De rest van de avond hebben we lekker gelezen, gefacetimed en filmpjes gekeken. Lekker luie afsluiter van onze luie dag! :-)

Veel liefs,
Maud en Phoeb

• 28 Juli 2015 - 13:12

Oma En Opa Moll:

Lieve Phoeb en Maud,
    Ik word gewoon jaloers op jullie! In het zwembad,Jacuzzi, lekker eten, lezen, kortom, lekker luieren, heerlijk!! Wij gunnen het jullie zo van harte! Wij hebben hier al dagen Herfst,storm en de regen komt met bakken uit de hemel, BAH!!!!
    Wat zullen jullie dit straks missen, maar daar moeten jullie nog maar even niet aan denken en er optimaal van genieten!
    Bij jullie is het inmiddels al weer avond, jullie hebben vast wel weer iets leuks op het programma, wij kijken uit naar de volgende belevenissen.
    Veel plezier en genieten maar!!
    Liefs en kus van oma en opa Moll

• 29 Juli 2015 - 10:25

Rene Oostveen:

Lekker hoor zo'n dagje chillen. Dat is gelukkig ook iets waar jullie van kunnen genieten in een mooie omgeving. Elke dag wat doen te hebben is leuk maar samen kunnen relaxen (zonder rusteloos) te worden is heerlijk.

Lfs X Rene